De klantenservice van De Graveerbroeders
Wij willen een hoge mate van service bieden aan onze klanten. We geloven erin dat alleen wanneer je heel goed je best doet, kwaliteit kan worden geleverd. En dat levert tevreden klanten op die terugkomen. Daarom hechten wij veel waarde aan een hoogwaardige klantenservice.
Klachtenafhandeling
Natuurlijk weten we dat niet alles altijd goed kan gaan. Is een product bijvoorbeeld beschadigd aangekomen of heb je een andere opmerking? Laat het ons weten. Dan gaan we met je in gesprek voor een passende oplossing.
Contactgegevens
Retourbeleid
Als wij één of meerdere producten speciaal voor jou gepersonaliseerd hebben, dan kunnen we de producten helaas niet meer verkopen en retourneren is dan helaas niet mogelijk. Is het product beschadigd afgeleverd of is er een andere reden waarom je niet tevreden bent? Neem dan contact met ons op via info@degraveerbroeders.nl en stuur een foto van het product mee als bijlage. Dan nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op.
Verzending
Jouw gepersonaliseerde product wordt verzonden via DHL.
Veelgestelde vragen
Is de personalisatie in de prijs inbegrepen?
De prijs die op de website wordt getoond is inclusief de personalisatie van jouw product. Wel zo eerlijk en duidelijk!
Is de personalisatie in de prijs inbegrepen?
De prijs die op de website wordt getoond is inclusief de personalisatie van jouw product. Wel zo eerlijk en duidelijk!
Hoe weet ik of mijn foto van de juiste kwaliteit is?
De foto wordt automatisch omgezet naar zwart/wit. Onze lasermachine kan namelijk maar 1 kleur op jouw product maken. In de online tool krijg je van ons een melding wanneer de kwaliteit van de foto onvoldoende is. Twijfel je op voorhand of na deze melding over de kwaliteit van je foto? Neem dan even contact op met ons, wij helpen je graag!
Welke formaten kan ik uploaden?
Je kan gebruik maken van JPG, PNG, PDF, EPS en SVG bestanden om te uploaden in onze online tool. Is dit te technisch of heb je een afbeelding van een ander bestandstype die je graag zou willen gebruiken? Neem dan even contact op met ons, we helpen je graag zodat je alsnog jouw cadeau kunt maken!
Hoe voeg ik een kortingscode toe?
Zodra het product of de producten zijn toegevoegd aan de winkelwagen kan een kortingscode worden ingevoerd. De korting wordt dan direct van de prijs afgehaald in het overzicht.
Is de personalisatie in de prijs inbegrepen?
De prijs die op de website wordt getoond is inclusief de personalisatie van jouw product. Wel zo eerlijk en duidelijk!
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij bieden de volgende betaalmethodes aan: iDeal en Creditcard.
Wordt de factuur met de bestelling meegestuurd?
Er wordt een factuur gestuurd bij je bestelling per e-mail.
Betaal je een cadeau dat wordt afgeleverd bij de ontvanger?
Je kunt een ander afleveradres invullen dan het factuuradres. De factuur ontvang jij als besteller. De ontvanger van het cadeau ziet de factuur dus niet.
Hoe werkt de designtool?
Bekijk onze pagina Personaliseren voor meer informatie over de designtool.
Wat is de levertijd?
We gaan jouw product(en) natuurlijk eerst voorzien van het gepersonaliseerde ontwerp dat je hebt gemaakt. Daarna is de bestelling klaar voor verzending. Vaak heb je het product al binnen 3 dagen in huis.